Het maximale bereiken, ook met social media bij Jeroen van den Boogaard Makelaars
Onderdeel van onze uitgebreide verkoop strategie zijn de diverse sociale netwerken. Wij zijn actief op alle grote sociale netwerken en zijn daarmee de meest actieve makelaar op social media in de Haarlemmermeer. Ruim 10.4 miljoen Nederlanders zitten dagelijks op social media. Derhalve is de kans steeds groter dat ook de toekomstige koper op social media te vinden is. Middels een geavanceerde meetpixel op onze website worden de budgetten van onze social media campagnes optimaal benut en geniet jouw woning ook op de diverse sociale netwerken de optimale exposure. Met onze innovatieve en bewezen social media strategie bereiken wij zoveel mogelijk potentiële kopers binnen de doelgroep. Onafhankelijk onderzoek leert dat meer bereik tot het beste verkoopresultaat zal leiden. Onze ervaring bevestigd deze assumptie.
Onze social media strategie bestaat uit twee componenten: betaalde advertenties en een content strategie. Beide onderdelen lichten we natuurlijk graag nader toe.
Betaalde advertenties
Wist je dat meer dan een kwart van de mensen die een koopwoning zoekt, niet geregistreerd is bij de bekende woningportalen? Dit betekent dat wij deze groep mensen op een aanvullende manier beter kunnen bereiken. Om die reden draait op de aanbodsectie van onze website geavanceerde meetsoftware waarmee wij kunnen vaststellen welk type mensen naar jouw woning kijkt. Vervolgens zetten wij geoptimaliseerde advertenties uit bij de doelgroep die specifiek bij jouw woning past. Facebook beloont ons niet voor niets met de hoogste kwaliteits- en relevantiescores in de markt als het onze advertenties betreft.
Content strategie
Naast een goede betaalde advertentiestrategie, is ook een content strategie van essentieel belang. Wat we daarmee bedoelen? Wij geven door onze content strategie meer context c.q. inhoud aan jouw woning. Wij geven natuurlijk een zo accuraat mogelijk beeld van de woning. Maar als verkoper kun je dit huis een thuis maken door meer context te geven. Deze context publiceren wij op onze website en een intranet webpagina die je zelf ook kunt publiceren op social media.
Waar kun je dan bijvoorbeeld aan denken? Upload die ene foto van de zonsopgang vanuit de woning. Geef op de kaart aan waar men handig kan parkeren of andere aspecten die je woning en buurt zo aantrekkelijk maken; dit alles kun je zelf toevoegen! Hiermee creëren we ook weer meer bereik wat tot een beter verkoopresultaat zal leiden. Wij zijn de eerste makelaar in de omgeving die met deze innovatieve tool middels 1260 kenmerken onze social media campagnes optimaliseert.
Kortom: wil je met maximaal bereik jouw huis verkopen tegen de optimale condities? Dan zit je goed bij Jeroen van den Boogaard Makelaars.
Volg ons op social media
Wil je als eerste op de hoogte zijn van woningen die binnenkort op de markt komen? Volg dan vooral onze previews op Facebook, Instagram en Twitter. En natuurlijk vind je daar ook gedegen informatie over ons totale woningaanbod.
Snel en effectief
Als we je woning verkopen, zetten we die online en offline flink in de spotlights met een eigen website en brochure, premium ranking op Funda en veel aandacht via social media. Nog voordat je huis officieel te koop staat, plaatsen we al een triggerende preview en geoptimaliseerde advertenties op onze socials. Als je huis dan officieel op onze site én op Funda staat, hebben we vaak al diverse geïnteresseerden verzameld.
Jeroen van den Boogaard Makelaars
Best presterende makelaar in Haarlemmermeer